برای پسرم مانی

شاهزاده کوچک سرزمین خوشبختی من

برای پسرم مانی

شاهزاده کوچک سرزمین خوشبختی من

برای  پسرم مانی

ساعت هشت وچهل وپنج دقیقه صبح نهمین روز مهر هزاروسیصدونودویک هجری شمسی پسرم محمد مانی متولد شد .وآغازاین وبلاگ به مناسبت چهارمین سالروز تولدش

کلمات کلیدی
آخرین مطالب

مانی پاییزی

شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۳۰ ق.ظ

 

 

 

نمی دانم چگونه شد که بعد از سالها دست به قلم شدم واز تو نازنیم برای تو  نوشتم

فرزندم سالروز تولدت بهانه ای شد تا اینگونه بنویسم

(سالروز زمینی شدنت مبارک ))

 

 

 عکس یک ماهگیت ...خوشمزه خوردنی

 

دلبندم

صبح یک روز بسیار دل انگیز پاییز تو پا به عرصه زندگی ما نهادی .وجود پر مهرت در صبح نهمین روز مرداد ماه سال یک هزار وسیصد ونود ویک در آغوش من جا ی گرفت وچه با شکوه  است بوسیدن وبوییدن وتماشای تو  فرشته زیبای کوچولو

فرزندم :

خداوند با هدیه دادن تو منت را بر من وپدرت تمام کرد وما شکر گزار این  بزرگترین نعمتش شدیم

اینگونه با تو  فصل جدیدی از زندگی ما آغاز شد 

من مادر شدم وبا همه شیرینی هایش وبار مسئولیت فرزند پروری

چه روزهای زیبایی  روزهای من ومانی

وتو بزرگ  ومرد شدی ..........

یک مرد کوچک که ابهت مردانگی دارد وشیطنت های بچگی چهارساله  

.چشمانی که همیشه می خنددوخنده هایی که فضای خانه ما را پر می کند وبالا وپایین پریدن هایی که دائمی وهمیشگی است

وه چه حس خوبی است داشتن تو بهترینم

این روزها با هم که به خیابان می رویم تو جلوتر از من وپدرت قدم بر می داری ومن ذوق زده وبا غرور  قدوبالایت را نظاره می کنم واین برای من نهایت آرامش  است

شاهزاده  کوچولوی  سرزمین خوشبختی من  ،زمانی چشمانم را که می بستم تمام آرزوهای رنگی این دنیا از جلو چشمانم می گذشت ولی اکنون فقط چهره معصوم وزیبا ودوست داشتنی تو مجسم می شود .

نازنینم :

با همه حس مادریم فقط یک آرزودارم خوشبختی .سعادت .سلامت ونیک  فرجامی تو عزیزترینم

تولدچهارسالگیت مبارک پسرم  

این مطالب مربوط به زادروز چهارسالگیت هست که پاک شده بود ومن دوباره نوشتم

تولدت مبارک گل چهارساله خانه ما

چهارسالگی وسرود خواندن وجایزه گرفتن

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۵
نویسنده:معصومه اقتداری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی