برای پسرم مانی

شاهزاده کوچک سرزمین خوشبختی من

برای پسرم مانی

شاهزاده کوچک سرزمین خوشبختی من

برای  پسرم مانی

ساعت هشت وچهل وپنج دقیقه صبح نهمین روز مهر هزاروسیصدونودویک هجری شمسی پسرم محمد مانی متولد شد .وآغازاین وبلاگ به مناسبت چهارمین سالروز تولدش

کلمات کلیدی
آخرین مطالب

بهار 97

سه شنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۲۵ ق.ظ

مانی عزیزترازجان وشیرینتراز عسلم 

بهار 97 از راه رسید مامان عاشق این فصله آخه بوی عطر گلها مخصوصا بهار نارنج رو خیلی دوست داره .هرچند با تو تمام فصل های ما بهاره ولی تعطیلات اول سال موقعیت خوبی هست که وقت بیشتری را با تو سپری کنم .

امسال هفت سین خونمون از همیشه قشنگ تر بود چون با سلیقه یه آقای فوق العاده خوش ذوق چیده شده بود .(آقا مانی )

سوالات خیلی جالبی می پرسیدی .چرا باید هفت تا سین باشه .چرا تخم مرغ رو رنگ می کنیم و ماهی نشان چیه ؟اسفند برا چیه ؟ومن اولین بار با حوصله همه رو یکی یکی برات توضیح دادم .

لحظه تحویل سال من وتو بابا دستای همو گرفتیم وبرای سلامتی وحفظ خوشبختی واین لحظات شادی رو که با هم داریم  دعا کردیم بوسه

پنج روز اول سال رو که تعطیل بودیم رفتیم پیش مادر تا هم تو حال وهوایی تازه کنی .هم بابات به زمین هاش سرکشی کنه .برای تو وروجک روزهای خوبی بود 

خداروهزاربارشکر 

نازنینم 

آخرین روزهای فروردین یه مسافرت در پیش رو داریم .انشاله اونجوری باشه که تو دوست داری .بوس

ومن خوشبخترین  روی زمینم چون هر آنچه شایسته زیستن هست رو دارم (تو رو دارم که بهترینی.......)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۴
نویسنده:معصومه اقتداری

مانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی