برای پسرم مانی

شاهزاده کوچک سرزمین خوشبختی من

برای پسرم مانی

شاهزاده کوچک سرزمین خوشبختی من

برای  پسرم مانی

ساعت هشت وچهل وپنج دقیقه صبح نهمین روز مهر هزاروسیصدونودویک هجری شمسی پسرم محمد مانی متولد شد .وآغازاین وبلاگ به مناسبت چهارمین سالروز تولدش

کلمات کلیدی
آخرین مطالب

شیرین ترین هدیه

دوشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۱:۵۹ ب.ظ

مانی نازنینم 

مامان هدیه های زیادی گرفته که هر کدام با خاطره ای زیبا همراه هست. ولی شیرین ترین هدیه ای که گرفتم مربوط میشه به روز مادراسفند 97مثل هرروز از سرکار که بر گشتم زنگ خانه مامان جون را فشاردادم تا خوشکل نازنیم بیای دروباز کنی وبا چشمهای شاد ت .خنده های بلندوآغوش کوچولوت پذیرام باشی .ولی وقتی نگاهت کردم .دستپاچه بودی .متوجه نشدم چیو داری مخفی می کنی .وقتی بغلت کردم گفتی مامان عزیزم روزت مبارک .بعد بوسه های تمام نشدنی وخوشمزه ات...

یه کاغذ نقاشیبهم نشون دادی گفتی تقدیم به مادر مهربونم.

تمام دنیا برای من دراون نقاشی خلاصه می شد . حال اون لحظه منو فقط مادرا می دونند خیلی ذوق کردم نقاشیت رو قاب کردم که این اولین وشیرین ترین هدیه زیبایی که پسرم با همه وجودش کشیده را نگه دارم برا همیشه .دوستت دارم عش

ق مامان 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۱۶
نویسنده:معصومه اقتداری

نظرات  (۱)

۱۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۴:۲۹ فروش باتری ماشین
نقاشی بچه ها هم مثل خودشون دلچسبه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی